CS de_dust
Velmi známá mapa, hlavně pro ty, co mohli hrát jen CS:S Betu. Na dnešních serverech se skoro vůbec nehraje. To je hlavně
zapříčiněno tím, že všichni z bety znají každé zrno písku. Tato mapa také není oblíbenou z důvodu daleko prostšího:
pouze 2 přístupové cesty k bombovištím. Zde nevidím jinou možnost než rychlý rush na bombplace A. Většinou T
zůstanou kempovat u vchodu do chodeb, což považuji za první krok k neúspěchu. Strana CT se může v klidu rozmístit a
počkat si na útok. Cestu tunelem bych taky neviděl jako řešení. V teamu potřebujete velmi dobrého snipera, který dokáže
pokrýt balkónek na konci tunelu. Další riziko vzniká při vycházení z tunelu. Zde kvůli přidanému rantlu můžou CT útočit ze
dvou stran a zezadu. Ovšem jakmile je bomba položená, tak se situace mění ve prospěch T. Dva zkušení borci dokáží v pohodě
uhlídat jak bombplace A, tak i B. Ovšem na lámání chleba dochází při rushování. Jeden dobře umístěný flash ze strany CT
dokáže rozhodnout hru.
To stejny je i v cs1.6 jen se tam hraje vic nez v CS:S:)